استاندار سیستان وبلوچستان شرایط امنیتی این استان را «بسیار خوب» توصیف کرد

کلانشهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در شرایط امنیتی بسیار خوبی بسر می‌برد.

 احمدعلی موهبتی با اشاره به اتفاقات چهارم و پنجم اسفند سراوان اظهارداشت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد ...